玉蛟龙

Nobody Loves You When You're Down And Out - John Lennon

2017的最後一個月,太多匆忙與來不及。流淌的只是歲月,已死的生命還沒有下葬

小马又又:

香芋年糕:

列侬是个明白人,他怎会不明白呢
“你长眠地下是人们才会爱你”

歌词:
Nobody Loves You (When You're Down And Out),
你失意落魄时没人会爱你,
Nodoby sees you when you are on crowd line,
你幸福迷醉时没人注意你,
Everybody’s hustlin’ for a buck and a dime,
人们都在为金钱碌碌奔波,
I’ll scratch your back and you scratch mine,
所谓互助也只是互相利用,
I’ve been across to the other side,
我早已体会过那世态炎凉,
I’ve shown you everything, I got nothing to hide,
我早已一丝不挂袒露自己,
But still you ask me do I love you, what it is, what it is,
但你为何还问我是否爱你,
All I can tell you is it’s all show biz,
而我只能告诉你人生如戏,
All I can tell you is it’s all show biz,
而我只能告诉你人生如戏。


评论

热度(11)